25 januari 2009

övernattning

23/1 -2009

Tjoooooo'

Fredag då da! jippiee...... och i kväll blir det övernattning med Linnea, Emilia, Johanna och Emma fast hon ska inte vara med och sova över. Jo efter skolan så va jag på stan med Johanna, Emilia ocg Lobna. Hihihiih, jag hittade en Bondelid tröja för 150:-, jag tycker att det va ett bra köp. :) Sen så va det hem och packa övernattnings grejorna. Sen så skjutsade pappa mig till linnea för jag va lite sen ^^.Väl där s började vi med en lek att man skulle ha ögonbindel och komma på det va man fick smaka på. Det va inte så väldigt gott .:S Sen så åt vi hamurgare och pommes, det va mycket godare! Sen så va Linnea så underbar att vi skulle kolla på National Treashur ett och två som jag ville se :D. Dom kollade vi på till typ kl 24.30 ^^, sen va vi rättså trötta! så vi gick och la oss, fast vi småpratade lite innan vi somnade!.
Det va en Trevlig kväll med er! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress