26 mars 2011

Ingen inspiration

Hej där!
Jag har för tillfället total torka när det gäller foton. Det är därför jag inte har uppdaterat så mycket denna veckan och föregående. Det beror lite på att jag inte har haft tid också.

I går så va jag på Grandsamarkand med Lovisa och Johanna. Det var jätte skoj, vi shoppade kladdkaka och lite annat smått och gott. :P Sen så tog jag bussen till sandsbro, där blev jag hämtad av mamma för det va sjukt kallt att gå hem. Fast nu va det ju så att vi inte skulle hem utan vi körde direkt till björcks. Där träffade ma lite trevligt folk, som Hanna och Frida. Det va min fredagkväll. I dag har jag varit uppe TIDIGT och delat ut frallor som vanligt... Efter lunch tog jag och nästan hela familjen, alla utom pappa för han var påväg hem från Stockholm, en mysig runda på stan.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress