23 november 2014

23.11.14

Self portraits

 
Tiden bara flyger iväg nu för tiden, även om det är så grått och trist ute. Tänk va mycket lite snö skulle göra! Jag är fortfarande hoppfull... Det har i alla fall börjat bli kallare här nere i Småland och frosten kommer allt oftare. Det är så mysigt att sitta och kolla på vinterstudion och all spännande skidåkning som det bjuds på av svenskarna. Känslan av att det kommer att bli en riktig vinter finns fortfarande kvar och jag kommer att hoppas in i det sista. 
 
Nog om vinter och snö, födelsedagen var mysig som tusan med tårtkalas och allt. Sedan dess har jag jobbat tre dagar i rad, varit på Mockingjay del 1 på bio, myst på Condeco, kollat vinterstudion och dagens sprint från Bruksvallarna och så har jag hunnit med ett bodypump pass. Det kan sammanfatta min helg ganska bra! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress