Canon 60D + 50mm f/1.4 USM
 
Magiskt ljus. Kossor. Skratt. Underbara bilder! Det blev verkligen en lyckad debut med min första gravidfotografering... Felicia är verkligen så fin och hon kommer att bli en fantastisk mamma! Jag ser fram emot att få fota er i framtiden. Stort lycka till! Fler bilder kommer inom kort! Vad tycker ni om resultatet??? 
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vilka vackra bilder!

Svar: Tack!
Olivia Henningsson

Josefine

Vilka härliga och vackra bilder med ett fint motljus!

Svar: Tack!
Olivia Henningsson

Rebecca

åh va fina bilder! har min första snart jag också :)

Svar: Tack! Åh va spännande! :)
Olivia Henningsson

Malin

Åh vilka mysiga bilder!

Ellie

Fina bilder!

Johanna

Otroligt vackra bilder!!

louise

Gud vad fina bilder!! :D

maria

Men åh så himla vackra bilder!!

Jasmine

Jätte fina bilder!

Matilda

Wow, vilka fantastiska bilder!! Det är verkligen fint att vara gravid! 8D :)

Frida

Åh så vackra bilder!

JOSEFINE -

Åh så fina bilder! x

Vilma Enqvist

Åh vilka fina bilder!! Jag ska fotografera mitt första bröllop snart. Önskade också att jag fick chansen att ha en gravidfotografering!:)

Svar: Låter spännande! :) Det var verkligen supermysigt att fota gravidbilder. :)
Olivia Henningsson

kadiz.blogg.se

oj vad fina bilder!!

Anna [foto]

Så fint!!

Sofia

Men åh vad fina bilder!

corneliaeriksson.blogg.se

Så fina bilder! Magiska.

skrivdivan.se

Blir nästan avis! Intressant hur längtan kickade in vid 25 år och består än :) Lycka till och grattis

Jennifer

Wow!! Vill nästan också bli gravid bara av att se bilderna hihi. Verkligen fint! :)

Svar: Visst är det så! :) tack!
Olivia Henningsson

Fani

Åh men jättefina bilder :) Nu fick jag inspiration inför gravidfotograferingen jag ska ha med min syster som väntar barn i augusti!

Svar: Tack! Kul att kunna inspirera dig! :)
Olivia Henningsson

Maria Ekblad

Fint :D

Elina ♥

Gud så fina bilder!! :)

Ida | The sky under the sea

SÅ FINT! Skulle också vilja ha massa fina gravidfoton *.*

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress