Efter en och en halv vecka utan kamera, bestämde jag mig för att invester i en ny. Jag hade inte klarat av att vara utan kamera framöver, eftersom det kommer att hända så mycket kul. Min trogna följeslagare Canon 60D är på lagning och jag väntar på ett kostnadsförslag för vad det skulle kosta att laga den. Beroende på hur allvarligt felet är, så får vi se om min vapendragare vaknar till liv igen eller om det faktiskt är så att han har gjort sitt. Fram tills bess ska jag roa mig med att bygga en ny och fin vänskap med min nya kompis Canon 6D. Jag är så otroligt glad!!! Det ska bli kul att fotografera med en fullformatskamera, som dessutom har Wi-fi. Vilket betyder mer bilder på instagram! Håll utkik!!!
KAJSA CHARLOTTA

MEN åååh avundsjukan! 6Dan ska jag också ha hihi! Får kanske testköra den när du är här?!

Svar: 🙈🙊 Klart du får testköra!!!
Olivia Henningsson

Anonym

Hur mycket gick den på?😄💗💗

Svar: Själva kamerahuset kostade 15 990 kr... Det sved i plånboken! ☺️
Olivia Henningsson

Sara

Å 6D verkar vara så himla bra!! Drömkameran!! :D

Svar: Ja, vi är redan bästa kompisar!!! :D
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress