Här kommer alltså ett önskeinlägg från frågestunden. Detta hör verkligen inte till det jag brukar blogga om, men jag vet i alla fall någon som kommer att bli gald... Hahah I vilket fall som helst så kan jag inte påstå att jag lägger ner jättemycket tid på att sminka mig, ca 10 min på morgonen sen är det klart. Självklart finns det undantag, som utekvällar och liknande. Här nedan är i alla fall de sminkprylar som jag använder mest för tillfället. Enjoy!
 
 
Nagellack från O.P.I, som defenitivt kommer att vara min favorit i höst. Läppbalsam från The Body Shop med doft av kokosnöt och mango. Dessa har verkligen räckt hur länge som helst! Puder från BareMinerals i Medium tan och Medium, som har använts istället för foundation i sommar. Det är så skönt att inte ha foundation om somrarna. Rouge och Concealer från NARS, inköpta i Paris under sommarens semester. Gillar dessa starkt! Mascaran är från Victoria's Secret och den fungerar som alla andra mascaror antar jag... Jag använder även en ögonbrynspenna, ögonskugga och eyeliner, men de fick inte vara med på bild. 
 
Hoppas att jag fick godkänt med det här inlägget? Kommentera gärna! Ni får ha en fin fredag mina vänner, det ska nämligen jag ha. Tacokväll med familjen och sen härligt häng med Johanna och Nathalie på Condeco ikväll. Ha det fint! 
Hanna Westman

Jättefina bilder, verkligen!!

Svar: Tackar!
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress