Här kommer lite bilder från min snabbvisit på Way Out West i torsdags. Det blev som bara en dag på wow för min del, eftersom jag hede lite annat att stå i nu i helgen... Torsdagen i Göteborg blev en riktig höjdare och jag hade verkligen supekul. Lite extra kul var att jag var där med min kusin Hanna, som pluggar i New York större delen av året i övrigt. Vi kom fram till att det var nästan exakt ett år sedan vi sågs sist!? Hur galet??? Vi han i alla fall med en liten photoshoot innan vi traskade in på området. Nästa år ska jag spendera tre dagar på wow i Göteborg! Detta är nog en av de trevligare festivalerna enligt mig. Woop woop! 
josephine Asplund

Galet fina bilder, kram <3

Svar: Tack! Kramis <3
Olivia Henningsson

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh gud så nice

Svar: Verkligen!
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress