Eftersom kameran inte fick följa med på årets midsommarfirande, så tänkte jag visa lite bilder från midsommar för 2 år sedan. Detta var verkligen en magisk kväll med bästa Hanna i Tylösand. Saknar henne så mycket! Förra året blev det inget riktigt midsommarfirande, eftersom jag var iväg med goaste gänget i USA. Saknar det också något enormt! I år fick det bli firande här i Växjö med ett gött gäng, som jag inte umgåtts med tidigare. Det blev en mycket trevlig tillställning med den obligatoriska midsommarlunchen, 7-kamp, kubb, irländskjulafton, jordgubbstårta och beerpong. Vädret var även det på topp för en gångs skull! Toppbetyg på årets midsommarfirande helt enkelt. Vad hittade ni på? 
 
 
 
Lena

Väldigt fina bilder. Orkade inte heller släpa med mig kameran till landet över midsommar haha så den fick stanna hemma. Hoppas att du hade det bra :D Låter iaf som om det var rätt lyckat :D

Svar: Så kan det vara ibland! :) Jag hade en bra midsommar, hoppas du med hade det! :D
Olivia Henningsson

Hanna

DU är bäst! Älskar bilderna, det var en fantastisk kväll!

Svar: Tack! Visst var det!!!
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress