Tänk att man har fått se denna plats! Antelope canyon är ett hett tips om ni gör en roadtrip i delstaten Arizonas norra delar. Mycket häftigt ställe! 
Johanna

alltså wow vilka bilder! så vackert!

Svar: Tack!
Olivia Henningsson

Linnéa - The Hungry Gosling

Så vackra bilder!

Svar: Tack!
Olivia Henningsson

Ida Jansson

Wow! Helt underbart!

anannanland.blogg.se

Wow vilken otrolig plats!

Svar: Visst är det!
Olivia Henningsson

Amanda

Hej!
Fin blogg du har! Själv har jag precis skaffat en blogg och försöker göra allt för att göra den intressant. Vill du gå in och kika?
http://harryssonamanda.blogg.se
Jag följer i alla fall din! kram.

Svar: Hej!
Tack så mycket! Gör din grej, skriv om det du vill och koppla bilder till texten. Jag bloggar för min egen skull och för att jag vill att andra ska få ta del av mina bilder... Lycka till! Kram
Olivia Henningsson

Pia

Wow, vilka häftiga bilder!

Svar: Tack!
Olivia Henningsson

ami

så otroligt vackert det ser ut att vara ! :)

Svar: Galet vackert kan jag säga!
Olivia Henningsson

Viktor Piktor

Wow. Dit ska jag åka.

Svar: Ja det tycker jag verkligen att du ska! :)
Olivia Henningsson

Emma Grann Fotografi

Så häftigt!! :D

Svar: Galet häftigt! :D
Olivia Henningsson

Anna

Ser att alla andra har skrivit wow men kan inte låta bli att skriva det ordet också. WOW vilket stället & wow vilka bilder!!!

Svar: WOW är ett väldigt bra ord för att beskriva det! ;) Tack!
Olivia Henningsson

Hanna Karlsson

Det ser verkligen häftigt ut!

Svar: Det är häftigt!!!
Olivia Henningsson

Zyllah

Väldigt coolt måste jag säga. USA är ett resmål jag vill åka till så snart jag kan, det där stället kanske man ska skriva på "att besöka"-listan.

Svar: Det är klart att du ska skriva upp Antelope canyon tillsammans med Yosemite nationalpark och Joshua tree nationalpark. :)
Olivia Henningsson

Iz

Wow vilka underbara bilder

Svar: Tack!
Olivia Henningsson

Mie Jensen

Oj vad vackert! Tror jag får lägga till Antelope Canyon på min bucketlist!

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska!
Olivia Henningsson

Hanna Gustafsson

Bland de häftigaste jag sett! Mäktigt

Svar: Eller hur!
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress