Det är fredag, jag är ledig och det är en fin höstdag. Helt okej om ni frågar mig! Det blir jobb i helgen dock, men jag har ändå en bra feeling inför helgen alltså. Förra helgen var ingen höjdare, då jag gick hem efter en heldag på jobbet med feber... Som tur är så har jag nästan aldrig feber i mer än ett dygn och på söndagen mådde jag redan bättre och var redo inför en ny jobbvecka. Nu är det redan helg igen! 
 
Hittills har jag hunnit med en sväng till Holmgrens bil ute i Räppe för att få ett par grejer lagade på familjens bil. När det var klart fick det bli en sväng på stan och det var riktigt skönt att strosa runt för mig själv och ta en chailatte på Espresso House. Jag gillar verkligen att det nya Espresso House i Växjö City har blivit så stort och fint. Det är gött att kunna växla lite mellan det och Condeco. Lite bra att ha shopping blev det också! Nu har jag hunnit hem igen och tänkte ta å käka en sen lunch nu. Ha en bra fredag! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress