4 augusti 2017

Green Morning

Food & Recipes

Mooooornin'
 
Det är så skönt att bara ha en lugn morgon ibland och att få sova ut lite framförallt. Nu sitter jag här med en grön smoothie i handen och grönt te som står och svalnar. Jag funderar på att försöka hinna med lite yoga också innan jag börjar jobba klockan ett. 
 
Veckan som kommer har jag semester igen och det ska bli så kul. Planen är att åka upp till Stockholm imorgon (lördag) och bo hos min kusin över helgen. På måndag sen flyttar jag vidare till Cornelia och Harald (kompisar från säsongen i Österrike) för att sova där och umgås med dem i ett par dagar. Från stockholm bär det sedan av till Wien (torsdag) för en weekend där med min kompis Mikaela (också kompis från säsong i Österrike). Vi ska även försöka att träffa kompisar som bor i Wien är tanken, vi får se hur det går. Kul kommer vi att ha i alla fall! 
 
Några tips på vad man bara måste se i Wien? 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress