Det var lite för länge sedan jag uppdaterade här nu... Juni har anlänt och jag jobbar på som aldrig förr. En nyhet jag kan komma med är att jag har eller kommer att byta avdelning på Media Markt. Från och med tisdag hittar ni mig på vitvaroravdelningen! Det ska bli kul med lite nytt och att få stå och kränga grejer igen. Den dåliga updateringen här beror på att jag inte har fotat så mycket på senaste tiden och det är inte så kul att blogga om man inte har några bilder att visa. Bilderna är ju trots allt det jag bloggar för! Förhoppningsvis hittar jag tillbaka till flowet snart... 
 
Under tiden kan jag i alla fall publicera lite fler bilder från New York! Här har ni det berömda Time Square... Jag gillade inte alls denna plats dock, på tok för mycket turister för att det ska vara kul att gå där. Det kändes verkligen bara som ett ställe man ska ha sett och sedan kan gå vidare till något mysigare ställe. Spendera inte för mycket tid här om ni ska till New York. Det är mitt hetaste tips! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress