Mono Lake, CA, USA 2015
 
USA detta häftiga och storslagna land... Snart så ses vi igen! Ja ni hörde rätt! I början på maj ska jag tillbaka och den här gången blir det skyskrapor istället för öken, berg och fantastiska landskap. En världsstad, The big apple, jag ska alltså åka till New York! Det ska bli så häftigt och kul att se en helt annan sida av USA. Jag har en känsla av att LA och San Fransisco är något heeeelt annat gämfört med New York. Dock tror jag att jag kommer att gilla New York men kanske inte lika mycket som San Fransisco, som var så häftigt att jag blev helt kär i den staden. Anledningen till att jag ska dit är faktiskt inte bara turistande utan det är som så att min kusin tar examen från collage och jag ska dit och fira detta så klart! Det tillsammans med en massa turistande, shopping och fotograferande. Kameran ska verkligen få gå varm! Kom gärna med tips på vad man verkligen inte får missa när man är i New York för första gången!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress