5 november 2017

Bloggfri helg

Food & Recipes

 
Alla behöver en liten paus och de senaste dagarna har jag valt att bara vara i nuet och njuta lite. Jobb, häng med härliga vänner och en irriterande förkylning är vad mina senaste dagar har bestått av. Min fredagkväll spenderade jag med mina saknade kompisar från när jag gjorde min första säsong i Bad Gastein. Några stycken av dem var på besök i Växjö och vi fick ihop en liten barrunda med middag på det nyöppnade stället Texas Longhorn här i stan. Det blev en kväll med många skratt!! Jag ser fram emot nästa gång vi ses! 
 
Annars har jag hunnit med en mysfrulle med syrran framför det senaste avsnittet av Riverdale. Måste säga att denna serie är så bra, har sagt det innan men måste säga det igen... Se den om ni inte redan följer den! Tips! Nu ska jag fokusera på att bli av med min förkylning... 
Julia Fältén

Får nog ta och se Riverdale!

Svar: JA! Ett måste! 😄
Olivia Henningsson

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Lät riktigt underbart ändå, trots förkylningen! Texas Longhorn är min favoritrestaurang :)

Svar: Ja absolut! ☺️ Jag gillar också Texas Longhorn!!
Olivia Henningsson

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Skönt med en bloggfri helg, låter som en bra helg :) Hoppas du kryar på dig från förkylningen snart :)

Svar: Ja faktiskt! :) Tack!! 🤗
Olivia Henningsson

VICTORIA

Fina bilder!

Svar: Tack!
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress