Canon EOS 6D + 50 mm f/1.4 
 
Den senaste tiden har jag kollat en del på Youtubevideos av fotografer och dessa fairylights är verkligen en fluga just nu. Det är kul att använda sig av olika ljuskällor och skärpedjup för att få den härliga bokhen (de suddiga ljuspunkterna). Min gamla kompis nallebjörnen fick sitta modell idag när jag bara fick ett infall av att jag ville fota lite. Nästa gång måste jag verkligen testa med en människa istället, det är väldigt svårt att fota sig själv med fairylights nämligen... Vad tycker ni om dagens resultat?? 
Emma

Ställer gärna upp☺️

Svar: Det vet jag!! Vi får planera en fotografering snart!!! 😍
Olivia Henningsson

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Haha åh, verkligen så sött resultat!

Svar: Tackar! :)
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress