10 november 2017

Hallongröt

Food & Recipes

 
Godmorgon!
Hallongröt är ett tips till er som vill variera er frukost med lite andra smaker då och då. Den här gången blandade jag ca 1 dl fiberhavregryn, frysta hallon, lite chiafrön, 1 ägg, vatten och lite agavesirap för att göra det lite sött. Ibland brukar jag ha i vaniljprotein, men mitt har tagit slut så inget idag alltså. Testa hörrni! 
Josefin Nilsson

Vilket bra tips, det ska jag lätt testa! :)

Svar: Ja det måste du! :)
Olivia Henningsson

Maggie Bergius

Så gott det ser ut! Jag gillar också att ha hallon i gröten, det blir så mycket godare ju:)

Svar: Håller med!! :)
Olivia Henningsson

Fideli

Gott det ser ut! Kul, ska testa någon dag!

Svar: Ja gör det!! :)
Olivia Henningsson

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Mums så gott :)

Svar: Verkligen! :)
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress