Ni hörde rätt! Nu är mitt företag så gott som "up and running” och jag är så peppad på vad framtiden har att erbjuda. Vad är det jag pysslar med då? Jag hoppas att många av er kan gissa rätt på den frågan, självklart har jag startat upp mitt företag som fotograf. Officiellt är jag nu grundare av Olivia Henningsson Photography AB. Det har gått ganska fort från att registrera till att faktiskt vara redo att ta emot den första kunden, ha koll på det administrativa och samtidigt synas utåt. Det gäller bara att ha en bra grundidé! 

Fotograferingen har varit mitt stora intresse väldigt länge nu och jag har ständigt fått höra ”när ska du starta företaget då?” eller ”jobbar du som fotograf?”. Nu kan jag äntligen svara att jag driver mitt eget företag som fotograf och jag har en hemsida att hänvisa till. Nu ska jag bara bevisa för både mig själv och alla i min närhet att det här är vad jag ska göra. Jag är faktiskt lite trött på människor som kommer med förmaningar och ständigt påpekar hur svårt det är när man tar sig för vissa saker. Självklart har jag mycket att lära och det kommer inte att vara någon dans på rosor, men vågar man inte misslyckas så kan man inte heller lyckas. 

Drömmar är till för att uppfyllas och hur ska de kunna göra det om du inte jobbar för det?

MIN PORTFOLIO HITTAR NI PÅ --> oliviahenningsson.com 

 
// Guys! I’ve started a company and it’s as good as up and running now. I’m so excited about the future and what is has to offer. What am I doing then? I hope some of you can guess the right answer and of cause I’ve started my company as a photographer. So officially I’m now the owner of Olivia Henningsson Photography AB. The process from the registration until now went pretty fast and as I said I’m now up and running. Photography has been my big interest since I don’t know when and now I can finally say to people that I work as a photographer. Now I have to prove for myself that I can do this and that everything is possible. Easy right? No nothing is easy, but everything is possible if you work for it. 

Dreams are made for being fulfilled and how are they going to be if we don’t work for it?

YOU CAN FIND MY PORTFOLIO HERE --> oliviahenningsson.com 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress