Tjena mittbena!

I lördags va jag å Hanna på golftävling. (Dackeligan på Glasrikets GK) Det gick väl sådär kan man säga... De gick bättre för hanna. Fast kul va de, en i hannas boll tappade sin klubba i vattnet. hahha  Sen skjutsade hannas pappa hem mig, fast jag fick inte va hemma länge. Han ringde efter en kvart å sa att jag va tvungen att hoppa in i hannas fotbollsmatch. (96:ornas) så jag bytte om och slängde mig på cykeln till sandavi. Vi vann med 3-1 tillslut och jag sköt utanför två gånger... ;) Sen cyklade jag hem och duschade. Sen cyklade jag bort till Hanna för jag skulle sovaöver där. Övriga familjen va inte hemma... Vi åkte till gvg för att hyra filmer som vi sen satt o kollade på. Tillslut va de bara jag som kollade, Hanna somnade. ;D Filmerna va i alla fall bra, särskilt Zombiland. hahah ;)Idag har vi inte gjort så mycke...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress