29 september 2014

Fullt upp!

 
Hej på er! 
Här är det ingen rast och ingen ro... Helgen har bara flugit förbi och jag har hunnit med en hel del de senaste dagarna. Det har varit clinics på jobbet, föreläsning på universitetet, jobb, golftävling, ledare för knatteavslutningen, bio med bästa och saknade Sofia och ännu mer jobb. Ryder cup gick ju även i helgen, så min fredagskväll spänderades framför tv:n med Viktoria och massa godsaker... Släng in lite träning på Moves där också så har ni min helg bland annat. Det har därför inte funnits så mycket tid till att blogga, som ni kanske förstår. Kommande vecka blir troligen något lugnare! På onsdag ska jag dock ha mitt första seminarium och till helgen åker jag till lund för att träffa bästa Sofia igen!!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress