29 januari 2015

Vardagsfavoriter

 
Här har ni ett par föremål som jag använder mig av nästan dagligen. Boken ha jag dock inte börjat läsa än, men hört att den ska vara bra. Min älskade mössa är bara för go att dra på sig i vinterkylan tillsammans med en skön låt i lurarna. Vad vore livet utan musik liksom? Mangodoften från The Body shop har blivit min favvis och jag har flera produkter därifrån, bland annat handkrämen som fick vara med på bilden. Den trogna följeslagaren, min iPhone 6, har fått hänga med mig vart jag än går sedan i september och vi stormtrivs med varandra. Tillsammans med mitt fodral från Haglöfs blir den en snygg vardagsdetalj. Sist men inte minst kommer så klart mitt fasta 50mm objektiv. Det går verkligen inte säga för många gånger hur fantastisk denna glugg är. Det var kärlek vid första ögonkastet. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress