Har ni hängt med här på bloggen ett tag så vet ni att mitt favoritmål på dagen är frukosten. Det är det fortfarande, men jag har ändrat mina vanor en aning... Förut åt jag nästan alltid kvarg och havregurt med granola, men nu har jag börjat att göra smoothies allt oftare. Jag tycker att det oftast räcker med en smoothie på morgonen. Ska jag jobba hela dagen kanske det blir något lite matigare som gröt. Idag fick det bli grovt bröd med keso, skinka och avokado på tillsammans med smoothien. 
 
Vad vill ni se mer av här i min blogg?
guccimamma

super gott =)

ha en fortsätt fin torsdag

Svar: Verkligen! Trevlig helg! :)
Olivia Henningsson

Emelie Karlsson

Meen vad gott med smoothie!

Svar: Supergott!
Olivia Henningsson

Evelina

Vilka fina bilder!
Frukosten är verkligen härlig :)

Svar: Taaack!! :)
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress