20 juni 2009

Midsommarafton

Olivia i sin nya WEZC tröja


Midsommarafton i går, va sådär. De va ingen i min ålder, boring! Sen hade lillsyrran en kompis med sig också, toppen. Va typ äldst av barnen. Jag fick helt enkelt sysselsätta mig med att fota, å de är ju alltid kul. :> Vi skulle ha cyklat till Evedal,  men de började att regna presic innan vi skulle cykla så vi struntade i de. :/ Tråååk.....   hehehe, Tårtan va i alla fall god mamma! :D muummmms...  Sen hade vi ju femkamp också. De va faktist rättså kul . :)  Alla barnen utom jag badabe i poolen sen, ush det va nog kallt att gå upp sen. Men nej tydligen inte för sen skulle dom ner och bada i sjön också! Dom är GALNA!!! :S Jag satt typ vid datorn, va med småbarnen, gick runt , pratade med dom vuxna och gick runt igen...... Rolig kväll jag värkar ha haft va? Hahahhah, så himla tråkigt hade jag faktist inte ;)

Poolbad

Sjöbad
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress