31 oktober 2009

På landet...

...finns det söta katter, söta kusiner, kor/hästar/hönor/gäss, fin natur å massor av löv. ;) 

I måndags eftermidda åkte jag, lillsyrran, mamma och ludde till mormor och morfar på landet, Holma. Alla utom mamma skulle sova över där. En stund efter vi hade kommit fram så kom nellie å adam, våra kusiner, ner till mormor. Matilda och jag hämtade Tiger och Bobbo, sen satt vi å gosade med dem hela kvällen, jag gick inte ut med dem i ladugården fören kl 21 tror jag . :) Sen kollade jag på disney channel till klockan tio, gick och la mig å läste en stund, sen somnade jag.
Oj jag glömde att lillkusinen Emil kom och hälsade på under eftermiddaged också. :))

På tisdagen så gick vi en runda på förmiddagen (se foton längre ner). Sen började vi refsa...    



Vi refsade en jätte stor lövhög, vi fick till och med betalt för de! ;P   $ 100:- $



Kusiner plus syskon i den färdig refsade lövhögen. ;)

Bilder från promenaden.



Söt kisse i lillasysters luva.





kusinen Nellie med en pinne med ett bär på i munen? hummmm...



På efter middagen kom Emil å hälsade på igen. :)) så söööt är han!

Sen får jag inte glömma att nellie va tvungen att visa en nya lilla hästen plus rida på den. ^^ Sen har de fått två jätte stora gess i utbyte mot en häst. :P

Jessica

Åh, va fina bilder!

Och va stor Emil har blivit, jag har inte sett han sen hans dop ju! ;o

<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress