Ringar Indiska I Solglasögon H&M
 
Här får ni lite detaljer från vad jag hade på mig i lördags efter de att jag kom hem från jobbet. På tal om det så har jag inte skrivit här än om mitt nya jobb. Det är nämligen så att jag har fått jobb på Media Markt här i Växjö och kommer alltså att jobba på fotoavdelningen i sommar. Hur gött!? Ska ni köpa kamera och allt därtill så ska ni alltså kika in hos mig... hahah nä men det var väldigt skönt att ha fixat jobb över sommaren och så vidare. Det behövs verkligen fyllas på med pengar på kontot just nu om man säger så. Vidare till en annan sak som precis slog mig. DET ÄR JUNI IMORGON!? Vart tor tiden vägen??? Nyss var det november och jag hoppade på tåget med mina packade väskor och hade livets äventyr som väntade på mig. Spola tillbaka tiden tack! Dock ser jag fram emot sommaren nu, efter en lång och härlig vinter. Ännu är det mycket oklart om det blir några äventyr i sommar, men man vet aldrig som sagt. 
Matilda Berlin

Wow vilka fina bilder! Älskade verklige fjäderringen =)

Svar: Tack! Ja den är en favorit ;)
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress