Jag är hos Kajsa i Eskilstuna! Hur sjukt är inte det!? Vi har alltså inte träffats sedan fotoresan i USA i somras... Det är galet vad tiden har gått fort och nu får jag äntligen träffa henne igen. Jag kom hit till Eskilstuna med tåget igår kväll och Kajsa mötte upp mig med bilen och så körde vi hem till hennes mamma för att käka middag. Oj va gott det var! Efter det körde vi direkt hem till Kajsa och somnade nästan direkt... Idag blev det en rivstart med träning på Actic där Kajsa är instruktör, cirkelträning och yoga. Tror vi var ganska döda båda två efter det! Dock fick vi belöning med en supermysig och lyxig brunch efter det! Under eftermiddagen har vi prommenerat runt i Eskilstuna och fikat på ett mysigt café. Väldigt mysig stad måste jag säga! Nu ska vi snart käka på restaurang och sedan blir det filmkväll med godis nedbeddade i soffan. 
 
Imorgon blir det Stockholm och reunion med några härliga människor från resan!!! Det ska bli så roligt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress