Ännu ett önskeinlägg! Det här var inte lätt måste jag börja med att säga. En av frågoran från frågestunden var en önskan om att jag skulle göra ett inlägg med den bästa bilden från varje ställe vi stannade på. Eller ja kanske inte varje ställe, men de största sevärdheterna. Här kommer nu ett urval av bilder, dock inte de bästa från alla ställen. Ni har ju redan fått se bilder från de flesta ställena och jag tyckte att det kändes tjatigt att visa samma bilder igen. Därför valde jag en del nya bilder som också är favoriter från min roadtrip i USA. Enjoy!
 
 
Hollywood, Walk of Fame - LOS ANGELES
 
 
View at the Hollywood sign
Santa Monica Beach
 
 
Joshua Tree National Park at Key's view
 

 
Joshua Tree National Park in Cholla Garden
 
 
Grand Canyon National Park
 
 
Antelope Canyon
Den här platsen har jag ännu inte visat några bilder från... Jag vet inte riktigt varför dessa bilder har blivit utelämnade, eftersom detta var en av de coolaste platserna. Fler bilder kommer!!!
 
 
Horseshoe Bend - Glen Canyon
 
 
Williams, AZ
 
 
LAS VEGAS
 
 
Death Valley
 
 
Western Town on the road 
 
 
Mammoth Lakes on a hike we made
 
 
Mono Lake
 
 
Yosemite National Park - Glacier point
 
 
Muri Woods
 
 
Golden Gate Bridge 
 
 
Hollywood café - San Fransisco
 
 
Hippie van in San Fran 
 
 
SAN FRANSISCO
 
 
First stop Highway 1
 
 
First stop Highway 1 with a view over the Pacific Ocean
 
 
Bixby Creek Bridge Highway 1
 
 
McWay Falls
 
 
Highway 1
 
 
Santa Monica sunset
 
 
Johanna

Wow så mycket härliga bilder! Blir så otroligt sugen på att åka till USA! Drömresa!!! :D

Svar: Tack! Det var verkligen drömresan!!! :D
Olivia Henningsson

Sara

fantastiska bilder! Jag kan inte sluta återgå till mina från 21+ resan nu i år :-)

Svar: Tack! Det är helt omöjligt att sluta bläddra igenom dem... ;)
Olivia Henningsson

Lena

Så sjukt vackra bilder vill slänga mig på första bästa plan och bara åka!

Svar: Tack så mycket! Jag vill också hoppa på första bästa plan tillbaka...
Olivia Henningsson

Josephine Einarsson

Så jäkla fina bilder Olivia! Skildrar verkligen resan sjukt bra 😍 Längtar tillbaka så mycket! Kram

Svar: Tack, va glad jag blir! 😄 Kul att du gillar inlägget! 😍 Då är vi definitivt två 🙌🏻 kram
Olivia Henningsson

Emma

Men gud vilka grymma bilder!! :)

Svar: Man tackar! :)
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress