Hur kan jag ha glömt bort alla bilder från New York!? Här får ni i alla fall ett gäng snaps från två olika dagar. En av dagarna startade med ett besök vid Brooklyn Bridge. Vi gick aldrig över hela bron, vilket var synd när jag tänker på det i efterhand. Det är bara att konstatera att jag måste besöka NYC igen! Efter en del shopping så åkte vi upp i Empire State Building också. Det var absolut en häftig vy, dock hade jag visionen av en gyllene solnedgång när vi åkte upp där. Även detta är en anledning att åka tillbaka till denna stad. Vi bodde väldigt nära Flatiron Building, så jag passade på att gå en liten sväng själv med kameran i detta område. En och annan ischailatte på Starbucks blev det också eftersom jag inte dricker caffe... 
 
Fler bilder kommer! 
 
Helena

ÅH, älskar New York! När jag hade varit där första gången kände jag att jag MÅSTE åka dit igen året efter, annars dör jag på riktigt. Så vi åkte igen. Och nu är det några år sedan, och suget av att åka tillbaka blev ju inte direkt mindre av att se dina härliga bilder.

Svar: Åh jag känner samma sak! Tack! :)
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress