Canon EOS 6D + 50mm f/1.4 
 
Disneys Pocahontas låt Färger i en vind passar verkligen in i den här årstiden. Har jag sagt att jag älskar disneyfilmer? Lejon Kungen, Tarzan, Pocahontas, Mulan, Cars, Frozen, Moana, Djungelboken och Skönheten & Odjuret är bara några av alla fantastiska filmer. Dessa filmer jag nämnde har så grymt bra soundtrack tycker jag! Många låtar går på repeat med högsta volym i bilen när jag kör till och från jobbet.
Vilka disneyfilmer är era favoriter? 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

min favoritdisneyfilm är Skönheten och Odjuret, men musikmässigt gillar jag Prinsessan och grodan :D

Svar: Åh! Prinsessan och grodan har jag faktiskt bara sett en gång... Ska ta och se den igen! :))
Olivia Henningsson

Emma -/ www.emmas.nu | mamma till Emilio | foto | vardag | skönhet och massa mer

Min favorit är den lilla sjöjungfrun ❤

Svar: Åh den är mysig! 💕
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress