Här kommer en liten TB från min semester i somras då jag var i Stockholm innan jag åkte till Wien. Det var så mysigt att strosa runt i gamla stan med bästa Cornelia, käka glass och bara ha det allmänt gött. Stockholm börjar verkligen att växa i mina ögon och det finns många riktigt härliga platser i vår huvudstad. 
ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser dundermysigt ut, verkligen :D

Lovisa

Wow, härliga bilder! : D

Svar: Tack! 😄
Olivia Henningsson

Emma -/ www.emmas.nu | mamma till Emilio | foto | vardag | skönhet och massa mer

Underbara foton! Nästan så de kryper i bena att åka ner till Stockholm

Hanna Louise

Wow, så fina bilder!! 😍

Svar: Tack 😍
Olivia Henningsson

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Åh, vad härligt! Superfina bilder! Det är så fint och mysigt i Gamla stan! :D

Svar: Tack! Visst är det! 😍
Olivia Henningsson

Josäfin Andersson

galet mysiga bilder!! :D

Svar: Taaack! :)
Olivia Henningsson

Erica

Så otroligt fina bilder, wow! :D

Svar: Tack! 😄
Olivia Henningsson

Amanda Niclasson

Så himla fina bilder!

Tess

Wow! Så fina bilder :D

Svar: Tack! :D
Olivia Henningsson

Jasmine

Så många fina bilder att blicka tillbaka på. Jag kan inte låta bli att falla för bilden tagen i en gränd med en polaroidbild i förgrunden.
Tack för att du delar med dig!
Kram

Svar: Åh tack så mycket! Jag älskar att dela med mig! Tack för att du tar dig tid att kommentera. Kram
Olivia Henningsson

SOFIAMILK

Vilka härliga sommarbilder! Älskar förvisso hösten, men det är så himla härligt att kunna se tillbaka på sommaren också :)

Svar: Tack! Älskar också hösten!! :)
Olivia Henningsson

Carolina Thoor

Jag älskar att vandra runt i gamla stan under sommaren :'D även under julmarknaderna eller liknande!

Svar: Åh ja jag måste till Stockholm i jul!! :)
Olivia Henningsson

Clara

Vad härligt!

Svar: Eller hur! :)
Olivia Henningsson

Marie Bergman

Jättefina bilder =)

Svar: Tack! :)
Olivia Henningsson

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, finaste Gamla Stan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress