Innerstaden i Viana do Castelo var riktigt mysig med sina små gator och med kyrkan Santa Lucia i bakgrunden att blicka upp på. Det ända som var lite synd var att det int fanns någon direkt strandpromenad i centrum. Det var mer som en lasthamn i centrum, men annars var det en väldigt fin stad. Nu när jag tänker på det så var det sista resan som mina Vans fick följa med på... Jag har skaffat mig ett par nya resekompisar efter lite beslutsångest. De gamla har följt med i två år! Inköpta i USA när jag var iväg på fotoresa med Emma Svenssons fotoresor. Lång och trogen tjänst, det gillar vi! 
Erica

Så fina bilder! :D Längtar verkligen utomlands (igen) haha!

Svar: Tack! Det blir verkligen så när man bläddrar igenom sina semesterbilder i efterhand... samma sak varje gång! :))
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress