Det händer ganska mycket i mitt liv just nu och jag har massa tankar som snurrar i mitt huvud hela dagarna. Mycket nytt är på gång och det är väldigt läskigt samtidigt som det är så där super spännande. Jag ska berätta mer om allt i ett annat inlägg, men just i dag känner jag för att bara vara. Många tycker att det är jobbigt att bara vara hemma och umgås med sig själv. Det ska hända saker hela tiden och man måste träffa alla sina kompisar eller vara ute på stan om helgerna. Personligen kan jag tycka att det är bland det besta som finns, att bara vara. Hur skönt är det inte att vara hemma, pyssla med lite allt möjligt, läsa en bok, göra den där hårinpackningen man aldrig hinner annars, gå en lång morgonpromenad inna frukosten eller bara sätta sig i soffan och kolla på en serie. Sånna saker gör att min vardag blir lite extra bra. Jag har börjat lyssna på Josefin och Vanjas podcast också och jag undrar verkligen varför jag inte gjort detta tidigare!? Vilka sköna bönor! Alla deras livshistorier och kloka tankar om livet är bara så inspirerande. Det är också en sån sak som jag nu mera bara kan göra, sätta mig i sängen och slå på Josefin och Vanjas pod när jag redigerar bilder. Har ni inte lyssnat på dem så hittar ni dem där poddar finns. Lediga dagar borde verkligen alltid vara dagar då man bara får vara och ta hand om sig själv. 
Rebecca Adnell

Jaaa vad jag känner igen mig i det du skriver. Jag älskar att vara ensam! Jag behöver verkligen det ibland för att fungera ordentligt, haha

Svar: Men åh va härligt att jag inte är ensam! 😅 Det är precis samma för mig...
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress