Det är dags att sätta ihop årets ultimata sommarlista inför den svenska sommaren. Hittills har sommaren bara rivstartat och förhoppningsvis är det fina vädret här för att stanna ett tag till. Här har ni mina måsten när det kommer till den svenska sommaren:

  • Något man bara inte får missa är ju den klassiska jordgubbstårtan till midsommar!
  • Ni vet ju att jag älskar solnedgångar, så massor med magiska solnedgångar kommer det att bli på en rad olika platser i sommar.
  • Bada i både hav och sjö kan jag redan sätta check på!
  • Ut och cykla i naturen är något man gör alldeles för sällan, så mer spontana cykelturer där kameran får följa med.
 
  • Dricka drinkar i sommarsolen under ett parasoll, på en uteservering eller varför inte på en strand. Detta är ett måste!
  • En chilldag i lounchen på terrassen med svenska sommarlåtar spelandes någonstans i bakgrunden och något kallt att dricka i handen är ett måste.
  • Fånga den svenska sommaren på bild är självklart ett måste det också! Kameran ska få jobba hårt i sommar…
 
  • Strosa runt på golfbanan i gott sällskap är aldrig fel, mer av denna vara!
  • Lära sig nya saker är så kul! Något jag alltid velat lära mig mer ordentligt är att åka bräda i olika former. Detta får bli min sommarutmaning!
  • Långa promenader är väldigt underskattat tycker jag! Det är så härligt att ha bra musik i lurarna och ta sig en promenad i naturen.
  • Yoga utomhus är så rofyllt och jag blir lugna och harmonisk av att bara tänka på det. Morgonyoga here I come!
 
  • Sommaren bjuder ju på massa god mat! Grillning, käka frukt i mängder, äta glass och fixa ihop fräscha sallader är några av mina sommarfavoriter.
  • Åka båt gör jag alldeles för sällan, mer båtturer med härliga kompisar.
  • Träffa vänner man inte sett på evigheter, på grund av plugg i olika städer mm., är också sommar för mig.
  • Sist men inte minst! Sommarfrukostar!!! Är inte detta det bästa som finns att kunna käka frulle utomhus och kanske till och med kunna få lite av morgonsolen i ansiktet.
Rebecca Adnell

Ääälskar första bilden på bryggan!

Svar: Det var en sån magisk kväll!!!
Olivia Henningsson

Joré Dirgélaité

Så härlig sommarlista! Hoppas min kamera också får jobba hårt i sommar :)

Svar: Tack! 😄🌸 Det får vi hoppas på!
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress