Hörrni, jag har semseter!!! Det är så skönt att kunna säga det och lagom till midsommar också. Jag och mina kompisar kommer att fira hemma hos mig och det ska verkligen bli så härligt. Midsommarstång, fem-kamp, mat, tårta och mycket mer därtill kommer vi så klart att försöka hinna med om bara vädret tillåter. Bilder från midsommar kommer så klart senare. Nu tänkte jag att jag skulle berätta lite om mina sommarplaner. 
 
// Guys, I just got vacation!!! It's so awesome to be able to say that and just in time for midsummer aswell. Me and my friends will be celebrating at my place and it will be so nice. The midsummertree, games, food, the classic cake and som much more will bee on the list for the evening as long as the weather allowes it. Now I thought I would tell you guys about my summer plans. //
 
 
Efter midsommar händer saker och ting väldigt fort, på lördag spelar ju Sverige mot Tyskland i fotbolls VM och då kommer vi ha folk här hemma för att förhoppningsvis få fira lite... Söndagen kommer att först gå åt till att stänga igen väskorna och sedan ta tåget ner till Kastrup för att flyga till Wien. Ja, jag ska dit för att hälsa på Stefan, min pojkvän. Det känns så bra att kunna säga det! Jag kommer att stanna i Wien nästan en vecka! Vi ska verkligen bara chilla och ha det skönt. Efter en vecka i Wien kommer min familj ner och hämtar upp mig med bil för att vi sedan ska åka vidare till Kroatien. Där blir det en veckas sol och ännu mer chill innan jag åker tillbaka till Sverige för att jobba en vecka. Kika in här för uppdateringar!
 
// After midsummer everything will happen so fast. On Saturday Sweden will play against Germany in The World Championship and I hope we will be able to celebrate a bit after tha game... My Sunday will start with closing my bags and by lunch take the train to Copenhagens Airport to go to Wien. Yes, I will go there to meet up with my boyfriend Stefan. It feels good to be able to say boyfriend! I will stay in Wien for almost a week! It will be so nice to just take it easy and chill a lot. After the week in Wien my family will come and pic me up by car and we will continue to Croatia. There it will bee a week of sun and even more chill before I will go back to Sweden again for one week of work. Stay tuned for updates!! //
Julia

Hej.
Välkommen till min SecondhandShop -->> https://heladagen.wordpress.com/ Massor av unika plagg och acessoarer!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress