Godmorgon! Eller det är fortfarande morgon va? Det är det för mig i alla fall... Jag tog lite sovmorgon idag och vaknade inte förrän runt 9.00 och låg faktiskt kvar i sängen och drog mig, kollade på några vloggar och bara mös fram till 9.30. Sen gick jag upp och tog mig en härlig dusch innan jag gjorde mi en fotovänlig frukost. Jag gillar verkligen att piffa till min mat lite extra. Det blir så mycket roligare att äta den då! Hur brukar ni göra för att få era frukostar att se mer inspirerande ut? Ge mig några tips och lite ny inspiration! 
 
// Good Morning! Or it's still morning right? At least it is for me... I woke up at around 9.00 but stayed in bed watching some vlogs untill 9.30. Then I had a shower before I made myself some photo friendly breakfast. I like to make my food look good. It becomes so much more fun to eat it when I do that! How do you make your breakfasts more inspiering? Hit me with some tips and inspiration! //
Joré Dirgélaité

ser så himla gott ut!!! håller med förresten, en fotovänlig frukost = en godare frukost :D

Svar: Heeeelt klart!! 😄
Olivia Henningsson

Fanny

Ser så gott ut!

Svar: Det var supergott!!
Olivia Henningsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress